Nomada

języki obce online

Polityka prywatności i opinii

Polityka prywatności

§1 Kim jest Administrator Twoich danych osobowych?

Administratorem danych jest Agnieszka Kubaszewska prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Agnieszka Kubaszewska – nauczanie języków obcych, NIP: 1132426423, REGON: 522971389, adres: ul. Rechniewskiego 7 m. 11, 03-980 Warszawa. Możesz skontaktować się z Administratorem, pisząc na adres e-mail: info@kubaszewskajezyki.pl.

§2 W jakim celu zbieramy Twoje dane i jak długo je przechowujemy?  

Możemy przetwarzać Twoje dane w następujących celach:

1. Komunikacji z Tobą, w tym udzielania odpowiedzi na pytania przekazane przez formularz kontaktowy, wiadomość e-mail, itp.

Dane będą przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora, w postaci komunikacji z Użytkownikami Strony (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej, niż do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego. Podanie tych danych jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne do komunikacji z Tobą. Dane mogą być także przetwarzane podczas procesu archiwizacji do celów wewnętrznych, w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), do czasu wniesienia sprzeciwu lub ustania celu biznesowego.

2. Zawarcia umowy i jej realizacji (złożenia zamówienia)

3. Ustalenia, obrony i dochodzenia roszczeń

4. Realizacji obowiązków prawnych ciążących na Administratorze (m.in. obowiązków podatkowych i archiwizacyjnych)

Dane niezbędne do zawarcia i realizacji umowy będą przetwarzane przez czas realizacji umowy, w tym przez czas realizacji uprawnień wynikających z umowy, jak np. prawo do reklamacji z tytułu rękojmi (art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO). Podanie tych danych jest dobrowolne, ale jednocześnie niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.

Dane dodatkowe podane w celu m.in. usprawnienia realizacji umowy, będą przetwarzane nie dłużej, niż do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego, w oparciu o uzasadniony interes w postaci obsługi Klientów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

Po tym czasie, dane będą przetwarzane przez okres przedawnienia roszczeń, w oparciu o uzasadniony interes Administratora w celu obrony przed roszczeniami, a także w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

W przypadku gdy dane są niezbędne do realizacji obowiązków prawnych, ciążących na Administratorze (jak np. wystawianie i przechowywanie faktur, realizacja procedur wynikających z aktu o usługach cyfrowych) – dane będą przetwarzane w tym celu nie dłużej niż przez 6 lat (obowiązki archiwizacyjne dot. dokumentów księgowych), chyba że przepisy prawa stanowią inaczej (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

Dane mogą być także archiwizowane do celów wewnętrznych i statystycznych, do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego, w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

5. Dostarczania informacji marketingowych (m.in. wysyłki newslettera oraz informacji o usługach, produktach, promocjach, darmowych treściach za pomocą innych narzędzi, np. chatbot, telefon)

Dane będą przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora, w postaci marketingu produktów i usług Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane będą przetwarzane nie dłużej, niż do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do otrzymywania informacji marketingowych/handlowych.       
Zgodnie z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, w celach utrzymania komunikacji handlowej oraz telefonicznej, potrzebuję Twojej zgody.. Możesz ją w każdej chwili wycofać, klikając link w stopce maila lub pisząc do mnie, na adres podany wyżej.

6. Administrowania i zarządzania stroną i grupami na platformach społecznościowych (Facebook (Meta), Instagram, LinkedIn), w przypadku przetwarzania danych na platformach społecznościowych, w tym komunikacji i kierowania treści marketingowych

Dane te będą przetwarzane wyłącznie wtedy, gdy zdecydujesz się na: polubienie strony / dołączenie do grupy / wybranie opcji „Obserwuj” lub w inny sposób zostawisz swoje dane na platformie, zarządzanej przeze mnie, np. w formie umieszczenia wpisu lub komentarza. Dane będą przetwarzane przez okres istnienia strony/grupy lub do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu, co może nastąpić poprzez odkliknięcie opcji „Lubię to”, „Obserwuj”, usunięcie komentarza/wpisu albo w inny sposób przewidziany w ramach platformy/strony lub poprzez skontaktowanie się ze mną . Informujemy, że zasady odnoszące się do strony/fanpage’a/grupy, ustala Administrator, natomiast zasady korzystania z portalu społecznościowego, na którym umieszczona jest strona/fanpage/grupa, ustala podmiot zarządzający tymi portalami.

7. Analitycznym i statystycznym

Przetwarzanie danych w celach analitycznych i statystycznych, polega w szczególności na analizie danych, pozyskanych automatycznie przy korzystaniu ze strony internetowej, w tym plików cookies. Dane przetwarzane są w oparciu o uzasadniony interes Administratora, w postaci dostosowania zawartości Strony do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze Strony; tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze Strony, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane mogą być także archiwizowane do celów wewnętrznych i statystycznych, w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), do czasu wniesienia przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego.

8. Odzyskiwania odrzuconych koszyków

W sytuacji, gdy nie ukończysz składania zamówienia, otrzymasz przypomnienie o rozpoczętym, ale niesfinalizowanym zamówieniu. Dane przetwarzane będą w oparciu o uzasadniony interes Administratora, w postaci obsługi potencjalnych Klientów i rzeczywistych Klientów(art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Dane te będą przetwarzane przez czas niezbędny do realizacji celów biznesowych lub do momentu wniesienia sprzeciwu.

 9. Promocji i marketingu

W sytuacji, gdy przekażesz nam swoje dane, w szczególności w postaci opinii dotyczącej produktu lub usługi, w tym dane dot. wizerunku, będą one przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Administratora w postaci marketingu, do celu podnoszenia jakości usług i produktów oraz promocji usług i produktów Administratora. Dane te będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów biznesowych lub do czasu wniesienia sprzeciwu. Podanie danych jest dobrowolne.

 10. Rekrutacji

Dane mogą być przetwarzane przez czas niezbędny do procesu rekrutacji i zawarcia umowy (art. 6 ust.1 lit. b oraz art. 6 ust.1 lit. c RODO), a w przypadku danych dodatkowych, dobrowolnie podanych – w oparciu o Twoją zgodę. Mogą również służyć do celów przyszłych rekrutacji – na podstawie wyrażonej przez Ciebie zgody – przez okres maksymalnie 3 lat (okres ten liczony jest od zakończenia roku, w którym aplikacja została pozyskana). Podanie danych osobowych jest dobrowolne, z tym że przekazanie niektórych danych, może być niezbędne do przeprowadzenia rekrutacji, jak również do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania tych danych będzie niepodjęcie ww. działań.

§3 Komu możemy przekazać Twoje dane?

Przekazujemy Twoje dane innym podmiotom tylko wtedy, gdy jest to niezbędne do realizacji celów przetwarzania, o których mowa w §2 oraz wyłącznie w zakresie koniecznym do realizacji tego celu. Co do zasady zbieramy i przetwarzamy tylko te dane, które sam nam podałeś, z zastrzeżeniem danych zbieranych automatycznie (plików cookies). Więcej o cookies znajdziesz w §7.

W razie potrzeby Twoje dane mogą być przekazane podmiotom, z którymi współpracujemy przy realizacji ww. celów, w szczególności firmie hostingowej, firmie informatycznej / podmiotowi zarządzającemu stroną, firmie świadczącej usługi rachunkowo-księgowe, firmie udostępniającej program do faktur, firmie świadczącej usługi newslettera, firmie świadczącej usługi chmurowe, podmiotom świadczącym usługi marketingowe, podmiotom świadczącym usługi administracyjne, podmiotom świadczącym usługi konsultingowe, podwykonawcom, prawnikom, kurierom lub operatorom pocztowym, platformie szkoleniowej, platformie społecznościowej, platformie do obsługi Klientów, platformie do umawiania wizyt, platformie do udostępniania produktów lub świadczenia usług, innym podmiotom, które wspierają Administratora w realizacji celów przetwarzania.

Co do zasady dane nie będą przekazywane poza obszar EOG, z zastrzeżeniem sytuacji opisanych poniżej. W pozostałych przypadkach, w sytuacji gdy dane będą przekazane poza EOG, nastąpi to w oparciu o Twoją zgodę, standardowe klauzule umowne lub w oparciu o inne zabezpieczenia przewidziane w RODO, po spełnieniu m.in. obowiązku informacyjnego.

Usługi świadczone przez Google lub Facebook (META), wykonywane są co do zasady przez podmioty, mające swoją siedzibę w Unii Europejskiej. Z uwagi jednak na globalny charakter działania tych podmiotów, Twoje dane mogą być przekazywane do USA, w związku z ich przechowywaniem na serwerach amerykańskich (w całości lub w części). Niezależnie od tego, Google i Facebook wdrożyły zabezpieczenia zgodne z wymogami RODO, mające na celu ochronę danych osobowych, poprzez stosowanie standardowych klauzul umownych.  Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych przez ww. dostawców, znajduje się w Politykach prywatności każdego z podmiotów.

 §4 Jakie prawa Ci przysługują?

W związku z RODO przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia przetwarzania danych osobowych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, przenoszenia danych osobowych, cofnięcia zgody na przetwarzanie danych; wycofanie zgody, nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, dokonanego przed jej cofnięciem. Szczegółowe informacje dot. ww. praw znajdują się w rozporządzeniu RODO, tj. w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

Jeżeli uważasz, że Twoje dane osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, przysługuje Ci skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W takim przypadku zachęcam jednak do wcześniejszego kontaktu ze mną, celem wyjaśnienia swoich wątpliwości.

 §5 Czy Twoje dane są profilowane?

Administrator analizuje dane osobowe w sposób zautomatyzowany, za pomocą narzędzi udostępnionych przez dostawców oprogramowania (np. za pomocą statystyk, historii), wyłącznie w zakresie, który nie wywołuje wobec Ciebie żadnych skutków prawnych lub istotnie nie wpływa na Twoją sytuację, w tym na zagwarantowane prawa i wolności. Celem przetwarzania danych w sposób zautomatyzowany, jest poznanie preferencji Użytkowników (więcej informacji o analizie znajduje się w §7 Polityka plików cookies).

§6 Przepisy prawa obowiązujące w zakresie danych osobowych

W sprawach nieuregulowanych stosuje się właściwe przepisy prawa, w tym prawa europejskiego (m.in. RODO).

§7 Polityka plików cookies

Strona nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Dane te są zbierane, w sposób uniemożliwiający identyfikację Użytkownika, tzw. dane anonimowe.

Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Strony i przeznaczone są do korzystania ze Strony. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

Pliki cookies wykorzystywane są: w celu dostosowania zawartości Strony do preferencji Użytkownika oraz, aby optymalizować korzystanie ze Strony, a także do tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy korzystają ze Strony, co umożliwia ulepszanie jej struktury i zawartości.

Możesz dokonać samodzielnie zmian w ustawieniach, dotyczących plików cookies. W wielu przypadkach przeglądarka internetowa domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej). Brak wyrażenia zgody na pliki cookies, może ograniczać działanie niektórych funkcjonalności na Stronie.    

Administrator stosuje technologie, obserwujące działania, podejmowane przez Użytkownika w ramach Strony:

– piksel konwersji Facebooka (Meta) dostarczany przez Meta Platforms Ireland Limited – w celu zarządzania reklamami na Meta i prowadzenia działań remarketingowych; Facebook Pixel to fragment kodu opublikowany na stronie internetowej, który pozwala na docieranie do grupy docelowej w oparciu o dane osób, które korzystały ze strony internetowej. W ramach funkcji Facebook Pixel możliwe jest zatem, wyświetlanie opublikowanych reklam na portalach należących do Meta wyłącznie użytkownikom portalu, którzy wykazali zainteresowanie produktami lub usługami lub mają wspólne czynniki do ww. osób. Dane te przetwarzane są w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Szczegółowe informacje dot. Piksela Facebooka, można znaleźć na stronie Polityki prywatności Facebooka (Meta).    

– narzędzia Google, w tym Google Analytics dostarczane przez Google LLC, 1600 Amphitheatre Parkway, Mountain View, CA 94043, USA. Dane pozyskane w ramach korzystania z ww. narzędzia wykorzystuję w celu analizy statystyk Strony. Google Analytics korzysta z własnych plików cookies do analizowania działań i zachowań Użytkowników Strony. Pliki te służą do przechowywania informacji, np. z jakiej strony Użytkownik trafił na bieżącą stronę internetową. Pomagają udoskonalić Stronę. Dane te przetwarzane są w oparciu o uzasadniony interes Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO). Szczegółowe informacje dot. Google Analytics, można znaleźć na stronie: zasady korzystania z narzędzi Google.

§8 Wtyczki społecznościowe

Na Stronie używane są wtyczki, widgety i inne narzędzia społecznościowe udostępniane przez portale takie jak: Facebook (Meta), Instagram, YouTube, LinkedIn. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych opisane są bezpośrednio na stronach ww. Usługodawców.

§9 Współadministrowanie

Dane przetwarzane na potrzeby statystyk zbieranych w ramach platformy Facebook (Meta), są współadministrowane przez Administratora oraz Meta Platforms Ireland Limited, z siedzibą pod adresem 4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2, Ireland, zwaną dalej Współadministratorem. Szczegółowe zasady dotyczące współadministrowania danymi, w tym informacje o przysługujących prawach, opisane zostały na stronie Polityka prywatności.

 Dane przetwarzane w ramach platformy LinkedIn są współadministrowane przez Administratora oraz LinkedIn Ireland Unlimited Company, adres: Legal Dept. (Privacy Policy and User Agreement), Wilton Place, Dublin 2, Ireland, zwany dalej Współadministratorem. Szczegółowe zasady dotyczące współadministrowania danymi, w tym informacje o przysługujących prawach, opisane zostały na stronie Polityka prywatności.

Administrator przetwarza dane w oparciu o uzasadniony interes Administratora, polegający na prowadzeniu analiz aktywności Użytkowników, a także ich preferencji, w celu poprawy stosowanych funkcjonalności i świadczonych usług. W sprawach dotyczących danych osobowych, można kontaktować się zarówno z Administratorem, jak i Współadministratorem.

Polityka opinii

§1 Najważniejsze informacje          
  1. W Polityce opinii znajdziesz zasady publikowania oraz weryfikowania Opinii przez Agnieszkę Kubaszewską prowadzącą działalność gospodarczą pod nazwą Agnieszka Kubaszewska – nauczanie języków obcych, NIP: 1132426423, REGON: 522971389 (dalej jako Właściciela Serwisu). Szybka i bezpośrednia komunikacja jest możliwa e-mailowo na adres: info@kubaszewskajezyki.pl, który stanowi też punkt kontaktowy do bezpośredniej komunikacji z organami państw członkowskich, Komisją, Radą Usług Cyfrowych, a także z Użytkownikami korzystającymi z Serwisu.
  2. Udostępniane opinie dotyczą współpracy z nami, w tym dotyczą doświadczeń naszych Klientów związanych z nabyciem lub korzystaniem z naszych produktów i usług (dalej jako Produkty).
  3. Celem Polityki Opinii jest przekazanie Ci rzetelnych informacji dotyczących zasad publikowania i weryfikowania Opinii, które mogą pomóc Ci w podjęciu świadomych decyzji zakupowych.
  4. Publikujemy opinie osób, które nabyły lub korzystały z naszych produktów i usług (dalej jako „Klienci”), tj.:

1) osób, które dokonały zakupu produktu,

2) osób, które zawarły umowę na świadczenie usług lub inną umowę cywilnoprawną,

3) osób, które korzystały odpłatnie lub nieodpłatnie z Produktu lub usługi Właściciela Serwisu.

§2 Zasady weryfikacji opinii
  1. Weryfikacja Opinii (dalej także jako Treść Użytkownika) to kluczowy element budowy przez nas zaufania i wiarygodności.
  2. Weryfikacja Opinii polega na sprawdzeniu, czy osoba opiniująca nabyła lub korzystała z naszych produktów i usług oraz czy Opinia nie narusza przepisów prawa i dobrych obyczajów i jest zgodna z Polityką opinii oraz warunkami Moderacji Treści Użytkownika zgodnie z Regulaminem Serwisu.
  3. W przypadku gdy z Regulaminu wynika, że Opinie są weryfikowane, weryfikacja Opinii odbywa się na zasadach wskazanych poniżej.
  4. Weryfikacja Opinii przez Właściciela Serwisu następuje m.in. poprzez:

1) porównanie danych osobowych z posiadanymi danymi i informacjami w zakresie Klientów lub osób korzystających dotychczas z Produktów i usług Właściciela Serwisu,

2) porównanie szczegółów współpracy z posiadanymi danymi i informacjami w zakresie Klientów lub osób korzystających dotychczas z Produktów i usług Właściciela Serwisu,

3) bezpośredni kontakt z osobą opiniującą po przesłaniu Opinii (np. z podziękowaniem za Opinię),

4) bezpośredni kontakt z osobą opiniującą z prośbą o pozostawienie Opinii,

5) uzyskanie opinii Klienta w ramach bezpośredniej komunikacji z Klientem (np. w ramach korespondencji e-mailowej prowadzonej w związku ze współpracą),

6) przesłanie do Klientów dedykowanego linku do pozostawienia opinii.

     5. Weryfikacja Opinii przez Właściciela Serwisu następuje przed jej publikacją.

  1. W przypadku gdy Opinia jest niezgodna z zasadami Polityki Opinii lub budzi wątpliwości co do tego, czy Opinia pochodzi od Klienta, nie jest ona publikowana przez Właściciela Serwisu.
  2. Opinia może zostać nieopublikowana w przypadku gdy jest ona sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami, a także gdy uznaje się ją za niedopuszczalną Treść w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych, w tym gdy:

1) ma charakter terrorystyczny,

2) jest sprzeczna z prawem, dobrymi obyczajami,

3) ma charakter SPAMu lub notorycznie pojawiają się w Serwisie bez uzasadnionego celu,

4) jest obraźliwa, zawiera treść z określeniami uważanymi za mowę nienawiści, groźby, a także gdy zawiera treści podżegające do przemocy lub jej sprzyjające, treść wskazująca na nękanie, treść rasistowską, dyskryminującą, oczerniającą,

5) narusza lub ogranicza prawa osób trzecich, w szczególności prawo do prywatności, prawo do wizerunku, prawo do ochrony danych osobowych, znaki towarowe lub prawa autorskie,

6) służy prowadzeniu działalności konkurencyjnej lub stanowią czyn nieuczciwej konkurencji,

7) służy prowadzeniu niedozwolonych działań reklamowych, promocyjnych, marketingowych,

8) służy prowadzeniu działań zakazanych przez prawo, np. oszustwom finansowym,

9) propaguje faszystowski lub inny totalitarny ustrój państwa,

10) zniesławia lub znieważa jakąkolwiek osobę;

11) narusza dobra osobiste jakiejkolwiek osoby,

12) zawiera wulgaryzmy lub inne treści o charakterze obraźliwym,

13) obraża uczucia religijne,

14) jest nieprawdziwa w zakresie opisanych faktów i stanu faktycznego lub gdy odnosi się do produktów/usług, które nie znajdują się już w Ofercie Właściciela Serwisu.

  1. W przypadku podjęcia działań, o których mowa powyżej, Właściciel Serwisu niezwłocznie powiadamia o tym Użytkownika, który przekazał Treści Użytkownika, podając uzasadnienie dla swojej decyzji, a Użytkownik może złożyć odwołanie na zasadach opisanych w §4 Polityki opinii. Właściciel Serwisu odpowiada za weryfikację zasadności podjętych działań w stosunku do Treści Użytkownika. 
  2. Właściciel Serwisu nie ponosi odpowiedzialności za Treści Użytkownika zamieszczone w Serwisie, pod warunkiem że Właściciel Serwisu:
    1. nie ma faktycznej wiedzy o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika, a w odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych – nie wie o stanie faktycznym lub okolicznościach, które w sposób oczywisty świadczą o nielegalnej działalności lub nielegalnych Treściach Użytkownika lub
    2. podejmuje niezwłocznie odpowiednie działania w celu usunięcia lub uniemożliwienia dostępu do nielegalnych Treści Użytkownika lub w inny sposób ograniczenia ich widoczność lub monetyzację, gdy uzyska taką wiedzę lub wiadomość.
    3. Właściciel Serwisu ma obowiązek powiadomić odpowiednie służby/organy ścigania w przypadku gdy Użytkownik mógł popełnić, popełnia lub może popełnić przestępstwo zagrażające życiu lub bezpieczeństwu osoby/osób oraz przekazać wszystkie dostępne mu informacje na ten temat.
§3  Zasady publikowania opinii
1. Opinie na stronie internetowej

1) Opinie publikowane na stronie internetowej Właściciela Serwisu są przez niego weryfikowane zgodnie z zasadami weryfikacji Opinii opisanymi w §2 Polityki opinii.

2) Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z produktów i usług Właściciela Serwisu, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Klientów.

3) Opinie są publikowane samodzielnie przez Właściciela Serwisu.

4) Właściciel Serwisu nie korzysta z Opinii sponsorowanych.

2. Opinie na Instagramie

1) Opinie publikowane na Instagramie Właściciela Serwisu są przez niego weryfikowane zgodnie z zasadami weryfikacji Opinii opisanymi w §2 Polityki opinii.

2) Publikowane opinie mają na celu przedstawienie korzyści związanych z korzystaniem z produktów i usług Właściciela Serwisu, które to korzyści zostały dostrzeżone przez dotychczasowych Klientów.

3) Opinie są publikowane samodzielnie przez Właściciela Serwisu.

4) Właściciel Serwisu nie korzysta z Opinii sponsorowanych.

§4 Zgłoszenie niedopuszczalnych treści i odwołanie od decyzji Właściciela Serwisu

1. Każdy może zgłosić Właścicielowi Serwisu Treść Użytkownika, które dana osoba uważa za nielegalne treści w rozumieniu aktu o usługach cyfrowych (DSA).

2.  Zgłoszenie może nastąpić drogą e-mailową, na adres info@kubaszewskajezyki.pl;

3. Zgłoszenie, o którym mowa w ust. 1, powinno zawierać:

1)  uzasadnione wyjaśnienie powodów, dla których dana osoba lub dany podmiot zarzucają, że Treści Użytkownika są niezgodne z Regulaminem;

2) wskazanie dokładnej elektronicznej lokalizacji informacji, takiej jak dokładny adres URL oraz dodatkowe informacje umożliwiające identyfikację Treści Użytkownika, stosownie do rodzaju Treści Użytkownika i konkretnego rodzaju usługi hostingu;

3) imię i nazwisko lub nazwę oraz adres e-mail osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, z wyjątkiem zgłoszenia dotyczącego informacji uznawanych za związane z jednym z przestępstw, o których mowa w art. 3–7 dyrektywy 2011/93/UE;

4) oświadczenie potwierdzające powzięte w dobrej wierze przekonanie osoby lub podmiotu dokonujących zgłoszenia, że informacje i zarzuty w nim zawarte są prawidłowe i kompletne.

4. Odwołanie od decyzji Właściciela Serwisu w przypadku gdy Właściciel Serwisu nie zablokował lub nie usunął Treści Użytkownika lub nie ograniczył widoczności mimo zgłoszenia ze strony innego Użytkownika lub osoby trzeciej lub gdy nie podjął powyższych decyzji mimo podstaw do tego lub gdy podjął inne działania, o których mowa w Polityce opinii, może zgłosić Użytkownik, który przekazał Treści Użytkownika, lub osoba, która zgłosiła Treści Użytkownika. Odwołanie można złożyć e-mailowo na adres: info@kubaszewskajezyki.pl; Odwołanie powinno zawierać niezbędne informacje pozwalające na jego rozpatrzenie, w tym m.in. dane identyfikacyjne i kontaktowe odwołującego się Użytkownika oraz szczegółowe uzasadnienie wskazujące na nieprawidłowości w decyzji Właściciela Serwisu.

5. Właściciel Serwisu niezwłocznie potwierdza otrzymanie zgłoszenia/odwołania drogą elektroniczną na wskazany e-mail (o ile jest to możliwe).

6. Zgłoszenie oraz odwołanie jest rozpatrywane niezwłocznie, tj. w terminie 14 dni od dnia złożenia, , chyba że z uwagi na rodzaj nielegalnych Treści, które są objęte zgłoszeniem oraz pilność działań, weryfikacja powinna nastąpić wcześniej (np. gdy Treści wiążą się z zagrożeniem życia lub bezpieczeństwa osób).

7. Odwołanie zostanie rozpatrzone przez Właściciela Serwisu.

§5 Masz dodatkowe pytania?

Jeśli po zapoznaniu się z zasadami publikowania i weryfikowania opinii, pojawiły się dodatkowe pytania, z przyjemnością na nie odpowiemy. W tym celu napisz do nas na  : info@kubaszewskajezyki.pl

Polityka opinii jest objęta prawami autorskimi. Kopiowanie oraz rozpowszechnianie Polityki prywatności bez zgody Właściciela Serwisu jest zabronione i może podlegać odpowiedzialności zarówno karnej jak i cywilnej.